Sony Electronics, 27 inç boyutlarında 3 boyutlu Gerçeklik Ekranı ELF-SR2 ve 15,6 inç boyutlarında ELF-SR1’i tanıttı. Bu modeller NVIDIA Omniverse platformu ile VR başlıkları veya özel gözlüklere ihtiyaç olmadan sürükleyici 3D deneyimler sunarak yeni bir standart belirliyor. Sony’nin 3D ekran teknolojisi ile Omniverse’in gerçek zamanlı 3D tasarım ve simülasyon gücünün birleşimi olan bu teknoloji ile oyun, eğlence, mimarlık, mühendislik ve otomotiv gibi sektörlerde büyük bir dönüşüm sağlanıyor.
NVIDIA Omniverse, geliştiricilerin Evrensel Sahne Tanımı (OpenUSD) ve NVIDIA RTX işleme teknolojilerini kullanarak içerik oluşturmasını ve gerçek zamanlı 3B varlıkları Sony’nin ekranlarında anında görselleştirmesini mümkün kılıyor. Bu teknoloji sayesinde içerik oluşturucular, holografik benzeri bir deneyim ile dijital tasarımlarını her açıdan keşfetme özgürlüğüne sahip oluyorlar.
Sony Merkezi Başkan Yardımcısı Toshi Suzuki, bu iş birliği sayesinde içerik oluşturucuların 3D tasarım ve görselleştirmede sınırları zorlayabileceklerini söylüyor. NVIDIA yetkilisi Greg Jones ise Spatial Reality Display’lerin sezgisel bir kullanıcı deneyimi sunduğunu ve sektörler arası iş akışlarını hızlandırdığını vurguluyor.