8.7 C
İstanbul
27 Aralık 2024 Cuma
Ana SayfaEkran KartıGod of War'ın PC sürümü için FSR 2.0 desteği geldi

God of War’ın PC sürümü için FSR 2.0 desteği geldi

God of War‘ın PC sürümü için v1.0.2 yaması yayınlandı. Son güncelleme ile oyuna AMD FidelityFX Super Resolution 2.0 (FSR 2.0) desteği ekleniyor. Bu sayede AMD‘nin en son performans geliştirmesi belirli bir performans düzeyinde daha da yüksek görüntü kalitesi ve belirli bir kalite düzeyinde daha yüksek bir performans elde edilmesine olanak sağlıyor.

NVIDIA DLSS 2.0 desteğine de sahip God of War‘ın son güncellemesi ile FidelityFX Super Resolution 2.0 seçeneğini ekran ayarları menüsünde, çözünürlük ölçeklendirme seçeneği altında aktif edebilmek mümkün. Son olarak God of War‘ın Deathloop ve Farming Simulator 22‘den sonra FSR 2.0‘ı destekleyen üçüncü oyun olduğunu da ekleyelim.

  • Makine Öğrenimi Olmadan Yüksek Kaliteli Yükseltme: Makine öğrenimi sorunları çözmek için bir araç olsa da, kaliteli görüntü yükseltme elde etmek için bir ön koşul değildir. AMD mühendisleri, önceki sahnelerden gelen verileri tanımak ve birleştirmek için bir dizi gelişmiş, elle kodlanmış algoritma geliştirmiş ve optimize ederek, bir dizi farklı senaryoya hitap edebilecek, kolay optimize edilmiş bir şekilde yüksek kaliteli bir görüntüyle beslenmesini sağlamıştır. Her şeyden önce, özel ML donanımı gerektirmemesi, bu teknolojiden daha fazla platformun yararlanabileceği ve daha fazla oyuncunun FSR 2.0’ı deneyimleyebileceği anlamına gelir.
  • FSR 2.0 Kalite Modları: FSR 2.0, teknolojiyi destekleyen tüm oyunlarda bulunan üç ana kalite modu ve geliştiricilerin kullanması için isteğe bağlı bir mod sunacaktır. Bunlara, blog sayfasında ve güncellenmiş ekran görüntülerinde de gösterilen “Kalite”, “Dengeli” ve “Performans” modları dahildir. Dördüncü isteğe bağlı “Ultra Performans” modu görüntü kalitesini korurken, en yüksek performans kazancını sağlamak isteyen geliştiriciler için mevcuttur.
  • Donanım Desteği: FSR 1.0 gibi, FSR 2.0 da AMD’nin açık kaynak kodlu yaklaşımını sürdürür, geniş bir AMD ve rakip donanım yelpazesini destekler, ancak geçici bir çözüm olarak FSR 2.0 daha talepkardır, bu da daha yüksek performans ve çözünürlükleri yükseltmek için daha güçlü, modern bir donanımın gerekebileceği anlamına gelir. Bununla ilgili daha fazla bilgiyi blog sayfasında bulabilirsiniz.
  • FSR 2.0 Oyunlara Nasıl Entegre Edilir: Tıpkı FSR 1.0 gibi, FSR 2.0 da MIT lisansı aracılığıyla açık kaynak olacak şekilde ve geliştiriciler için DirectX 12, Vulkan’ı destekleyen, kullanımı kolay, sezgisel bir API olarak sunulacaktır. Ayrıca Unreal Engine grafik motoru için bir eklenti olarak indirilebilecek.
  • Daha Fazla Oyun Desteği ve Xbox’ta FSR 2.0: DEATHLOOP’a ek olarak Ekim 2022’de piyasaya çıkacak olan Forspoken’da FSR 2.0 desteği içerecek. FSR 2.0 ayrıca Xbox’ta tam olarak desteklenecek ve an itibari ile kayıtlı geliştiricilerin oyunlarında kullanmaları için Xbox GDK’da satışa sunulacak.
Bahadır Yaramış
Bahadır Yaramışhttp://hardwaremania.com
Teknoloji dünyasına her zaman ilgi duyan biriyim. Oyunlarla tanışmam çocukluğumla başladı ve bu aşkım hiç azalmadı. Teknolojiyi yakından takip etmek benim için bir tutku ve problem çözme becerilerimi sık sık oyunlar ve teknoloji projeleri üzerinde kullanıyorum.
Benzer İçerikler

Yorum Yap

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Haberler

Son Yorumlar

- Advertisment -