Ubisoft, 2002 yılında oyuncular ile buluşturduğu orijinal Splinter Cell‘in yeniden yapımı üzerinde çalıştığını duyurdu. Oyununun gizlilik temelli ruhu korunurken modern oyuncular için de rahat bir oynanış vaat ediliyor. Ubisoft Toronto tarafından geliştirilen oyunda The Division ve Mario + Rabbids gibi oyunlarda kullanılan Snowdrop grafik motoru kullanılacak.
Ubisoft duyuruda yeniden yapımın açık dünya olmayacağını söylüyor. Bunun yerine neredeyse her inç karenin bir seçimin parçası olduğu veya doğrudan bir seçenek sunduğu doğrusal seviyelerde bir oynanış sunulacağının altı çiziliyor. Oyun üzerinde çalışan ekip ayrıca görsellerin güncelleneceğini, ince ayarlara sahip olacağını ve modern beklentileri karşılayacak bazı tasarım öğelerinde değişiklik yapılacağını da söylüyor. Oyunun ne zaman çıkacağı konusunda ise henüz bir bilgi verilmedi.