12 Kasım’da izleyicisiyle buluşan ve şu sıralar Disney+‘ın en beğenilen TV serisi olan The Mandalorian‘da gerçek zamanlı setlerin oluşturulmasında Epic’in popüler grafik motoru Unreal Engine kullanıldığı meraklılarının gözünden kaçmadı.
{youtube}https://youtu.be/XmI7WKrAtqs{/youtube}
Durum Epic Games‘in referanslarında The Mandalorian’ın listelenmesiyle fark edildi. Grafik motoru yapımda sadece “render” için değil aynı zamanda günlük işler ve “kamera içi kompozitler” sağlamak için de kullanılmış. Şovun baş yapımcısı ve yazarı Jon Favreau konuyla ilgili olarak Unreal Engine sahneleri çekmeye yardımcı olmakla kalmayıp aynı zamanda oyuncuların etraflarında neler olduğunu bilmelerine de yardımcı oldu diyor. Öyle ki Favreau’nun “devasa bir buluş” olarak tanımladığı etkileşimli aydınlatma da bu sayede sağlanmış.