AMD, FSR 3.1 destekleyen yeni oyunları duyurdu. FSR 3.1, FSR 3.0’dan bir adım önde ve yalnızca çerçeve oluşturma özelliği sunmakla kalmıyor aynı zamanda FSR 2.2’den yukarı ölçekleyicide iyileştirmeler de içeriyor. Hatırlarsanız, FSR 3.0 yalnızca çerçeve oluşturmayı tanıtmış ancak yükseltme özelliği FSR 2.2’den alınmıştı. FSR 3.1 ise görüntü yükselticinin her performans ön ayarında görüntü kalitesi iyileştirmeleri sunuyor ve NVIDIA’nın DLAA’sına benzeyen Yerel AA modu da dahil olmak üzere yeni ön ayarlar ekliyor. Bu sayede oyun doğal çözünürlükte işlense bile yükseltici ayrıntıları geliştirmeye çalışarak onu gelişmiş bir AA modu haline getirebiliyor.
FSR 3.1’i destekleyen oyunlar arasında Horizon: Forbidden West, Ratchet & Clank: Rift Apart, Ghost of Tsushima, Marvel’s Spider-Man Remastered, Spider-Man: Miles Morales ve God of War: Ragnarök yer alıyor. AMD ayrıca, FSR 3.0’ın artık 60’tan fazla oyunda kullanabildiğini ve gelecekte çok daha fazla oyunun FSR 3.1’i destekleyeceğini söylüyor.